Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 18 listopada 2012

PIELUCHOWANIE:)

Chciałabym się podzielić z Wami ekologicznym pieluchowaniem, którym zainteresowałam się dość niedawno, natchniona już jakiś czas temu przez Reni Jusis:) Zaczęłam więc od przeglądania cen takich pieluch wielorazowych na allegro i za bardzo nie wiedziałam z czym się je "je", więc wygooglowałam opinie na ich temat i wyskoczyła mi fajna stronka do pewnego bloga... Po obejrzeniu filmików nakręconych przez Olę nie miałam już żadnych pytań i wątpliwości: to jest to czego szukałam!!!!
 Zresztą same obejrzyjcie, mam nadzieję, że Was również zarazi;)

http://srebrna-akacja.blogspot.com/2012/03/pieluchy-wielorazowe-ostatnie-starcie.html

Poniżej prezentuję kilka zdjęć tych uroczych pieluch:




No i zakupiłam pierwsze pieluszki formowanki dla synusia, na początek 4 pieluchy bambusowe Tots Bots, 5 pieluch frotte ONE LIFE, 2 formowanki BABY JUNGLE, 10 małych ręczniczków z Ikea, ok. 10 bambusowych wkładów, 2 pieluchy kieszonki BABY LAND, 1 otulacz IMSE VIMSE, 1 otulacz Tots Bots, 3 otulacze BAMBINO MIO, Kieszonka Fuzzi Bunz, 3 Kieszonki Bumgenius, Kieszonka P'tit Dessous, Formowanka Baby Kicks, Formowanka Tots Bots rozmiar 2 (8-16) x2, Formowanka Motherease one size, Formowanka Ecopi rozmiar premium, Formowanka Scoon z bawełny organicznej, reszta to pozostałości po Ksawerym, czyli kilka pieluch tetrowych i flanelowych. Oto one:










Na dodatek wylicytowałam dość tanio chustę kółkową BEBELULU:)

Na późniejszy okres zamierzam dokupić kilka pieluch kieszonek z wkładami, np. firmy LULAJ BABY, a wyglądają tak:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz